Ljungby Bredband är det ett litet It-företag med stort hjärta. Vi strävar efter att alltid leverera den bästa servicen i både det lilla och det stora – till våra företagskunder såväl som till våra privatkunder.

Vill du bli vår nya medarbetare?
I din teknikroll kommer du att vara placerad i vår kundtjänst och behöver ha kunskap inom Windows klienthantering, Active Directory, nätverk, Office 365, hårdvara och IP-telefoni. Du kommer att stötta våra kunder via telefon, fjärrstyrning eller ute på plats.

Det är därför viktigt att du utöver kunskap inom nämnda områden, även gillar problemlösning, är serviceinriktad, kommunikativ och lyhörd. Du talar och skriver flytande svenska och kan kommunicera väl på engelska vid behov. Jobbet innebär mycket eget ansvar och du förväntas själv kunna prioritera/planera dina uppdrag.
Eftersom tjänsten medför en hel del kundbesök är B-körkort ett krav. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportuppdrag eller arbete inom IT.

Vänligen notera dina meriter tydligt i din ansökan.
Är detta en tjänst för dig? Tveka då inte att kontakta oss. Intervjuer sker löpande – så skicka din ansökan omgående.

Alla medarbetare genomgår en säkerhetsprövning med registerkontroll med jämna mellanrum.
Du startar med en prov-/visstidsanställning som övergår i en fast tjänst på heltid.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta av IT-chef Carl Schultze på carl@resurscentrum.se eller 0372–780014. Ansökan mailas till Carl Schultze carl@resurscentrum.se

Välkommen till Ljungby Bredband!

IRC Ljungby AB (Idé & Resurscentrum i Ljungby) är ett näringslivsägt bolag som bedriver verksamhet inom kompetensutveckling och IT. Vi har funnits sedan 1986 och har som uppdrag att tillgodose företagens behov av utbildning och utveckling. För närvarande är vi 10 anställda och vi finns på Garvaren där vi har vår administrativa enhet, kundbutik och utbildningslokaler.